onsdag 5 maj 2010

- Kan vi inte ta och säga att dagen är slut nu? -


Det tycker jag är en fantastiskt bra idé. Jag ska jobba resten av veckan också (noter att jag, några inlägg ned) sade att jag kanske skulle ha torsdagen ledig men att det kunde ändras när som helst. Och det gjorde det. Surprise, surprise. FAN VAD BRA JAG ÄR! Blir konstant nedringd av mitt bemanningsföretag, they all want a piece of me! :p Hahah. Men allvar nu, det känns så. De ringer hela tiden och undrar om jag kan jobba. Känns bra, även om det innebär mindre tid med vovven... Det är väl det enda negativa. Jobbar massa och får skatteåterbäring (snart, hoppas jag). Så livet rullar på. Inte särskilt fort, men ändå.

Tycker att vi kan ta och stänga för dagen här så jag kan gå hem, köpa en cola och en bulle till lillasyster (fast glass kanske är en bättre idé om hon har ont i halsen...?), och spendera eftermiddagen med att titta på Disney Channel - eftersom det är onsdag och det bara är skit på tv idag. Utom på Disney Channel då förstås... :p - och fixa naglarna med mitt fina nya lack.

Annars har jag sjukt ont i näsan. Vilket låter superkonstigt, men jag har pollenallergi och snyter mig konstant så jag har liksom rispat upp en liten bit av insidan på min högra näsborre och det gör svinont! Usch.

Fick reda på att mamma, på något magiskt jädra vis, visste att jag ska jobba imorgon också!! Hur visste hon det?? Jag själv fick ju reda på det bara för nån timme sen!! Hon måste vara synsk... Mysko, men bra.

Nu tänker jag återgå till mitt korsord.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar