lördag 1 maj 2010

- Jag vill åka till Disneyland!! ♥ -


God morgooon!! Jo, jag vet att klockan är 12 och dett är lunchdags men jag är ju som jag är.
Vaknade upp till konstig musik från vardagsrummet, det visade sig att mor och far satt och gick igenom lådor med grejer från vinden. Bl.a. hittade de en låda med örhängen, innehållande en pytteliten ask med mjölktänder... BLÄ! Fatta att de har sparat mina/systers/båda våra mjölktänder!! Varför gör folk sånt?? :s Usch.
De hade grävt fram en massa gamla foton också, det var betydligt trevligare!! Finns en bild på mig som bebis med hela ansiktet fullt med blåbär. :) Det började tidigt där känner jag.

Sen kom bilden som fick mig att längta till Paris, massa foton från när vi var på DISNEYLAND!! ♥ Som om min längtan till Paris inte var stark nog som det var!





 



Någon som vill följa med?? :)


Annars åt jag resterna av rabarberpajen från igår till frukost, med glass, eftersom vi inte hade varken yoghurt till flingorna eller leverpastej till mackorna. Och just nu sitter jag och drömmer mig bort till ett soligt, varmt Disneyland och slötittar på Simpsons.

Igår började jag rita förresten, gick halvbra. Tur att inte mamma och pappa kom in när jag satt och googlade bilder på nakna män och kvinnor! Hahah. :p Började en teckning på en kvinna och en annan på en baby-fot, men eftersom jag inte hade något sudd så var det lite knepigt att få till det. Det är nästa mission, att hitta ett sudd!! :p


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar