torsdag 6 maj 2010

- Hatar morgonar -


Vaknade när klockan ringde kvart i sex imorse, när jag öppnade sovrumsdörren kom Ross farande mot mig som om jag precis räddat honom från döden. Han behövde gå ut. Bestämde mig för att äta frukost först i alla fall, men sen låg han och pep ute i hallen så jag kunde inte tvinga honom att vara inne längre. Så typ kvart över sex i morse stod jag ute i parken och huttrade och frös medans Ross struttade runt som en stolt och stor struts i det gröna gräset. Det är fan bra vackert på morgonen ändå... Men nu är klockan bara 9, och jag är redo att gå hem och sova lite till. :p

Eh, posten kom... Så nu är klockan över halv tio, men jag skulle ändå kunna gå hem och lägga mig igen. Och så är jag hungrig... Tänkte köpt typ cereal bars eller nåt på Hemköp precis innan jag kom hit, men jag hade inte tid... Skit...

Förresten, det där "röda" nagellacket jag köpte igår visade sig - när jag såg hur burken såg ut i dagsljus - vara orange... Sen när vi testade det på naglarna var det knallrosa. Tänk överstrykningspenna-rosa :S skitfult. BLÄ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar