söndag 23 maj 2010

- GRATTIS BROR! -


Bror min fyllde 30 år igår. The big 3-0. Syster och jag gjorde ett kollage till honom. Mycket fint. :) Jag målade en blå bakgrund på ett relativt stort papper och så klistrade vi på lite bilder från hans uppväxt. Eftersom vi var där typ en halvtimme innan bror kom så smällde vi upp detta fina kollage på en vägg. :D Reaktionen när han kom och fick se den var "men vad har ni GJORT???!!! Ni kunde inte valt lite finare bilder??" Hahah. NEJ, DET KUNDE VI INTE! :D

Klädseln blev inte som jag tänkte, den asfina klänningen jag beställde visade sig vara SUPERKORT så jag använde den som tröja istället, matchade med shorts, supertungt halsband och mina ascoola nya skor (har fortfarande ont i fötterna från igår men det var det värt! :p).

Sen när det var dags för tårtan så gav Achille sin present, som också visade sig vara ett kollage fast på ett kort som var typ dubbelt så stort som vårat. Det, som jag sade, fick vårt kollage att se ut som ett dagis-projekt gjort av typ Siri och hennes vänner. Hahah. :P Tror han gillar båda lika mycket i alla fall. Vi är ju som en enda stor familj.

Senare på kvällen var det dags för efterfest, vi drog iväg till någon klubb... Undici?? Kommer inte ihåg, men det var sjukt trångt och jobbigt där så bror tyckte vi skulle dra någon annanstans och valde Collage istället. Där kom inte jag och syster in eftersom jag inte hade något leg med mig och Cissi inte ens äger ett leg... Vakten stoppade oss och när Andreas bestämt ville att vi skulle in så pekade vakten på MIG och sade att "hon där skulle ju lika gärna kunna vara 16 men se ut som 25!!" Alltså var det jag som var problemet och inte min 17-åriga lillasyster. Helt sjukt, jag har aldrig blivit stoppad på någon klubb alls i hela mitt liv (inte ens när jag faktiskt var 16... :P). Tyckte det var ganska kul att vi blev stoppade på gruna av mig. Syster och jag bestämde oss för att skita i klubbandet och åka hem istället. Först tänkte vi att lillasyster kanske kunde låna mitt leg, men sen kom jag på att det står Helena på alla mina leg så det hade inte hjälpt. Klockan var ändå över två så vi åkte hem och sov istället.

Så var det med det. Mycket trevligt fest i alla fall. Jag hade kul. :) Så GRATTIS STOREBROR! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar