torsdag 6 maj 2010

- Fler knasiga nyheter -


Köp hus på 100kvm för en krona, men du måste flyta huset ifrån tomten - Paret som äger huset vill inte ha kvar det, tomten som huset står på ska bli betesmark till deras Alpackor istället....
Folk ljuger om utseende och inkomst på nätdejtingsajter - Kan man verkligen kalla detta en nyhet?? Kvinnor ljuger tydligen mest om sin vikt, coh män ljuger om... i princip allt annat.
Saker som män tycker är avtändande - Högst upp på listan kom könshår tydligen (Mamma, vad var det jag sa???? VA??? IN YOUR FAAAACE! :P). Sen var det det gamla vanliga, rött läppstift och att springa runt utan trosor.
Bilden är viktigast när det gäller nätdejting - DUH! Om man inte har träffat en människa är det väl klart att man väljer dejt baserat på bilden! Korkat - ja, men man har sin "typ". Och det här kan man väl inte heller kalla nyhet. Säger inte det sig självt lite grann...?
5 tips på hur du blir en killmagnet - Ehh.... Jaha, men gör typ alltid det här och inte fan hjälper det!! Jävla skitsnack!! :p Hahah. Nejdå, det funkar säkert...
Site för utomäktenskapliga relationer går bra i lågkonjukturen - Tydligen så vill männen inte behöva tänka på sin "arbetssituation" och söker sig därför till hemsidan som kan hjälpa dem att vara otrogna... Weird.
Hurpass bra idé är egentligen en trekant? - Inte särskilt om du frågar mig... Eller jättebra, vem vet?
Här diskuteras det sexmissbruk, och skillnaden mellan att vara "normalkåt eller missbrukadre" - Har jag inget vettigare att länka till undrar du nu, NEJ det har jag inte. Det var ganska torrt på nyhetssajterna kan jag säga. Så det fick bli såhär.

Nu däremot är det äntligen lunchdags!!! :D Wooo! Kan inte bestämma mig för om jag ska ned till Subways eftersom det står en engelsktalande snubbe i kassan, eller om jag ska kila över vägen och in på Mc Donald's...
Däremot så ska jag inhandla ett riktigt rött (OBS! inte orange eller rosa) nagellack hade jag tänkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar