torsdag 6 maj 2010

- En timme kvar... -


Under de senaste tre timmarna har jag fått reda på följande:

♥ Att Idol-Eddie är homosexuell... - Han som hade de fina ögonen, som grät när hans kompis åkte ut ur Idol. Bara att se honom bli så verkligt ledsen gjorde ju att jag satt nära till tårar själv som en barnunge. Han som var så fin. Nu kommer syster säga att "men snälla Helena, det såg man ju på honom!!!", men NEJ! Det gjorde man inte, jag var för upptagen med att tänka på hur fin han var när var ledsen (hahahaha, fy FAN vilken nörd man är!!).

♥ Att min lesbiska vän som var i Barcelona för inte alltför länge sedan blev stött på av en (tydligen) mycket attraktiv mörk herre på nån klubb.. Tydligen så var han straight, dansare och supersnygg. VARFÖR är jag aldrig på rätt ställe vid rätt tillfälle??? VA? Gud, svara mig!!! *mumlar* Helvete...

Annars är det nu ca. 45 min kvar tills jag får gå hem, krypa i mysbyxorna och en alldeles för stor t-shirt, käka glass och måla om naglarna i en normal röd färg, med det lack som jag kilade in och köpte på H&M på lunchen. ♥
Sen är det jobb imorgon igen, 09-17 ute i Väsby... Blir lite trött av det här. Vill ha semester, kunna veta exakt var jag ska jobba och när. Inte bli uppringd i panik när som helst för att någon, någonstans, behöver extra personal för att nån har blivit akut magsjuk. Vill kunna tjäna mer än typ 5000:- i månaden (och nu snackar vi högst femtusen om jag har tur). Blir tokig!!! Undra vad som krävs för att jobba på hunddagis?? Att sitta bakom ett skrivbord hela dagarna, utan ansvar och utan att få mer än en timme på sig att gå ut i solen, blir man ju bara deppig av. FY!

Tror jag får lösa korsord tills dagen är slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar