lördag 24 april 2010

- Vad vill hunden? -


Han har bettett sig skitkonstigt hela kvällen, fast vi var i parken och lekte med den där amstaff-valpen i en halvtimme så har han varit och buffat på oss hela kvällen. Först trodde jag att han ville gå ut, så halv nio så gick vi kvälls-rundan (brukar normalt sett gå vid 10) och han gjorde knappt ifrån sig alls... Undrar vad han vill. Han har legat i soffan och slickat på min hand, slickat på mina jeans, buffat på mamma, tryckt in sitt huvud under mitt knä... verkligen gjort ALLT för att få uppmärksamhet. Normalt sett när han gör det så betyder det något, att han vill gå ut, att han är hungrig eller att hans vatten tagit slut. Nu ligger han på golvet med mamma och blir klappad på magen i alla fall. Han kanske bara ville mysa lite, vem vet?


♥ Ross, coolast i stan. :)


Satt och läste kusin-Ellas blogg och hon nämnde farmor. Hon har rätt, det var längesen som jag träffade henne också. Skulle följt med Alex ned till Kalmar och hälsat på vid påsk, men det här med att jag plötsligt - och utan förvarning - blev dumpad och grät non-stop i fyra dagar (ni anar inte hur förbannad jag blev på mig själv när jag mentalt mådde ganska okej men tårarna slutade inte spruta ändå!!) gjorde att jag inte direkt var på party humör. Har lovat henne foton också. Hon ville få kort på mig och exet, men nu ska hon få foton på mig och hunden istället. :) ♥ Mycket bättre. Ross finns alltid där för mig och skyddar mig mot alla faror i världen. Min lilla älsklings-gris. Nästa gång får det bli en kille som köper blommor till mig utan anledning, överraskar med middagar när jag är trött och sur, som ger mig värmefiltar och te när jag har mensvärk, och som är allmänt spontan i hur man visar sin kärlek. Så får det bli, det har jag bestämt! Juste, han måste gilla hundar också!! Mycket viktigt! Hahah. :p

Åter till farmor, har lovat henne de där fotona så länge, skäms lite för att jag inte fått det gjort. Har inte kunnat skriva ut några foton alls eftersom min dator inte är kopplad till skrivaren här hemma, och installations CD:n har försvunnit. Tror jag får samla ihop ett gäng bilder och skicka till mammas mail så kan hon skriva ut dem på kontoret istället (vad fan har jag inte tänkt på det innan för????).

Här har vi några bilder som man skulle kunna skicka. Fast hon hatar när man inte ser naturlig ut på bilder. Så jag tror inte hon skulle uppskatta de här. Det ligger liksom inte i min personlighet att sitta och le fint när folk tar kort på mig.


Hahahah, tror du farmor skulle uppskatta den här. Två über nördar.
Jag hade typ 3 dagar gammal hårspray i håret här, och hade haft luggen uppsat
när jag plattångade resten av håret (därav luggen, dra
inga "Den där Mary"-jämförelser nu, för så var det INTE!), och syster ser
ju ungefär lika knäpp ut som vanligt. Inga konstigheter! :p


 


 



På tal om att se konstig ut på kort... Kusin-Alex på Nice flygplats förra sommaren.
Min kusin, urturisten! Det enda som saknas är fula sandaler med tubsockor. Allt annat är right on. :p Det finns inte en enda grej han har på sig här som är en någolunda bra färg-kombo...

Tror att det är dags att gå och lägga sig. Mamma och jycken har somnat på golvet, och jag börjar tycka att det är dags att krypa i säng med min bok och lite fin musik innan jag somnar. :) Är fortfarande sjukligt trött fortfarande efter jobbet igår. Man kan inte jobba 12h, sova typ 9 och sen inte vara trött. Det går inte. GOD NATT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar