måndag 26 april 2010

- Ut i solen -


Äntligen är det vår på riktigt!! :) Solsken och värme, vad mer kan man önska? Hoppas solen håller i sig så jag får bra väder på min roadtrip ned till Norrköping. :p

Syster slutar tidigt idag och ska ut med mamma och köpa jeans, tänkte haka på där och kolla in lite långklänningar. Finns flera på H&M som jag vill ha. Skulle va så skönt att dra på sig en långklänning (även om man måste ha strumpbyxor under) och skinnjackan nu på vårkanten. ♥ Blir så glad när solen skiner.

Igår satt jag och kollade på Dogs 101 på Animal Planet (det är typ det enda jag kollar på, jag lär väl jobba med djur så småningom i alla fall) och undrade vilken typ av hund man ska skaffa härnäst - ledsen mamma, men jag tror inte jag klarar mig utan hund - funderade på en Bichon Frisé bara för att de är så lättlärda, lätta att ta med sig, har minst sjukdomar och är okej för allergiker. Men det är verkligen inte min grej att ha en liten vit fluffboll som husdjur, även om det skulle vara lätt att ta hand om den. Jag vill ha en hund som inger respekt, som folk blir nervösa av att se. En Bichon Frisé ser ju inte direkt skräckinjagande ut...

Sen kom våra söta grannbarn in och ville se på film. De brukar komma hit typ varje kväll, 3 barn i en lägenhet på ca. 4 rum är inte enkelt, tror de vill komma bort från sin tvååriga lillasyster. Så de kommer hit, sätter sig på soffan, tittar på en film och går hem när de ska äta middag eller gå och lägga sig.
Jag kan inte fatta varför de där ungarna gillar mig så mycket... Jag gillar ju inte ens barn särskilt mycket... Fast de gillar tydligen mig, det är alltid mig de letar efter och följer efter när de kommer hit. Himla mysko, jag fattar noll.

Nej, dags att klä på sig tror jag. Kjol idag kanske? Fast mina boyfriend jeans lockar mer... Vi får se hur det blir med det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar