torsdag 15 april 2010

. Svanar!! .


Har jobbat idag igen, varit duktig och klivit upp klockan 06:00 men imorgon ska jag sova länge. Det är tanken i alla fall. Kommer säkert vakna skittidigt ändå bara för att min kropp är så knäppt funtad.

Annars fick jag sällskap av två svanar på lunchen. Satte mig på en parkbänk i solen. :) Då kom två svanar, klättrade långsamt men bestämt upp ur vattnet och gick hela vägen fram till mig, de var så nära att de mer eller mindre snodde maten direkt ur handen på mig! Men när jag drog bort maten från dem blev den ena svanen sur och började spotta och fräsa åt mig! Jag blev nervös, hällde ut det som var kvar av min räksallad på marken, packade ihop mina grejer och gick sakta men bestämt därifrån. Haha. Men det var fan lite coolt ändå, har aldrig varit så nära en fullvuxen svan förut. Spännande grejer det där!! :p

Annars måste jag påpeka att Hanna H fyller 21 idag! GRATTIS! :)

Och med det sagt så tänker jag gå och duscha, krypa i mjukisbyxorna och sedan slänga mig på soffan och inte flytta på mig förrän hunden ska ut. Bra plan. ...aaaand BREAK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar