tisdag 6 april 2010

. Solsken! ♥ .


Var så underbart väder ute att aldrig ville gå in. :) Jag brukade vara en sån människa som tyckte illa om solen, eller... inte tyckte illa om, men så fort det blev varmare än 20+ så vantrivdes jag något fruktansvärt. Men efter att ha bott i detta mörka land i 2 år nu så har jag blivit en såndär tokig soldyrkare precis som resten av svenska folket. Sminkade mig t.o.m. med solpuder idag! Det händer i princip aldrig.

FAN, nu spillde jag choklad på min vita tröja!!! Helvete!!! Jag som skulle ha på mig den imorgon också. Jävla skit. Får väl ta den svarta imorgon istället då.

Imorgon ska jag till Hundstallet på intervju... Spännande grejer! Hoppas det går bra. Sen på fredag ska jag på genomgång på Telenor, och förhoppningsvis så kommer jag få mer info om ett värdinne-jobb snart också. Hoppas, hoppas. Jag börjar inse nu varför Hanna är så beroende av att planera och springa omkring med en kalender jämt. Om någon tog ifrån mig min kalender nu så skulle min värld rasa samman. Egentligen skulle man ha två kalendrar, så att om man tappade bort sin kalender så har man en annan hemma med all information i. Tycker det var en superbra idé. Jag är ett geni! :D

Min bror frågade idag om jag ville ha visitkort
Jag: Vad ska det stå på de då?
Bror: Tjorven!!?? :)
Jag: Ja för det är ju en jättebra jobbtitel! Verkligen seriöst...
Andreas har kallat mig för Tjorven jämt. Tror att det var för att när jag var liten så var jag ganska mullig, och så är jag lika fäst vid Ross som Tjorven är vid Båtsman. Äh, vet inte var det kommer ifrån egentligen. Men det sätter sig. I like. :p

Fan, har jag inget vettigare att säga?? ....Tror faktiskt inte det. Ska gå och lägga min vita tröja i handfatet med lite diskmedel så borde det gå bort. Morsning! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar