tisdag 13 april 2010

. Sol ♥ Värme .


Har varit fantastiskt väder idag. Helt underbart. Det var t.o.m. så bra att jag struntade i att jag har pollenallergi och njöt av solen i alla fall. :) Och så var hela ma familleJenssens Bøfhus och åt lunch. En rejäl hamburgare med ost och pommes frites fick det bli. Var proppmätt när vi gick därifrån, jag som hade hoppats på att jag skulle orka med deras glassbuffé också men det gick inte. Fan.

Sitter på soffan, lyssnar på Augustana - världens bästa band, bara så ni vet - och önskar att jag kunde få lite semester. Skulle behöva det, inte för att jag jobbar särskilt mycket utan mest bara för att jag vill. Vill åka till nåt varmt ställe där man kan ligga i solen på en strand hela dagarna med en paraplydrink i näven, serverad av någon hunkig, mörk människa i bastkjol. ;)

Undrar om/när Hundstallet kommer höra av sig igen... Jag mailade ju min referens till dom för typ en vecka sen, sedan har det varit tyst. Och om två veckor ska jag till Norrköping och jobba i fyra dagar. Jag ska kila runt och göra mobilsmycken... Innan dess ska jag vara eventpersonal och jobba 07-19 (bäst att det är jävligt bra betalt på det eventet!! Jag kommer behöva typ en vecka för att återhämta mig!). Rena skämtet de där arbetstiderna. Tack och lov att det bara är en dag. Man ska ju inte behöva jobba 12h/dygn!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar