lördag 24 april 2010

- Rabarberpaj -

 






Jag ska baka rabarberpaj! :) Försöka i alla fall. Vi får se hur det går, först ska vi äta tidig middag.
Jag sov över 12 timmar inatt!!! Helt sjukt! Jag är ändå trött, fick ett mail också... Fattar inte vad tusan hans problem är. Jag är sjukt arg på mig själv, och ruskigt besviken på honom. Jag vet att han är dålig på att hålla kontakten med sina vänner, men någon måtta får det väl vara. Jag blir så arg!!! Varför slösade jag bort 4 år med den här människan?? Varför? Vad var poängen? Redan ifrån början var jag väldigt tydlig med att ingenting är värt att förlora min kompis. INGENTING. Och om det är såhär det ska sluta så var inte en enda dag värd det. Inte en minut, inte en sekund. Allt var bortkastat. Vi får se hur han reagerar på mitt mail som jag skickade tillbaka. Hahah, tror inte att han vet vad han ska tro. Han tänker för mycket, stackarn. Han skulle kunna sabba sin vänskap med varenda människa pga. att han tänker så in i helvete. Jag sade en gång att jag tyckte synd om hans hjärna. Jag gör det! På riktigt! Man måste ju kunna bara vara, leva livet, tycka om allt som livet innebär. Inte gräva ned sig i böcker och tänka sönder sitt liv. Det går ju inte! Fattar väl vem som helst. Hur som helst, även om jag tror att nästa mail kommer bli något av en besvikelse det också så kommer det bli kul att se reaktionen på det jag skrev. NU JÄVLAR kära vänner. IT's ON!!! :p

Nej, nu ska vi käka tidig middag och jag ska läggs smulorna över pajen och gå och duscha. En välbehövlig ducsh kan jag lova! :p Adjöss!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar