lördag 3 april 2010

. Pirates of the Carribean - Dead man's chest .


Går på femman just nu. :) Bra film, synd att vi missade hälften bara för att vi skulle kolla på Harry Potter... Det var dumt.

Eftersom jag är aningen lat och inte lyckats lägga in dagens bilder på min dator så finns det lite bilder på dagens promenad på lillasysters blogg, tyckte det var värt att nämna bara för att hon för en gångs skull skrivit på svenska, och för att bilderna är ganska söta såklart. :) Men det där med att det är på svenska är ett stort plus. Du är ju riktigt rolig knoppi. :)

Lustigt att Svenska, som jag brukar beskriva som ett ganska fattigt språk när det kommer till att uttrycka sig, faktiskt kan vara bättre och mer beskrivande än andra. Det är trevligt tycker jag. Jag älskar att skriva på svenska, det blir mycket bättre just om jag ska - som i bloggen - skriva om mitt liv. Fast andra grejer skulle jag inte kunna beskriva eller berätta om på något annat språk än svenska. Det skulle bara inte funka.
Nu babblar jag igen, random tanke jag fick där bara.

Nä men nu får det räcka. Ska fortsätta kolla på filmen och förmodligen gå och lägga mig snart. Men kolla systers blogg. Adjöss med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar