tisdag 20 april 2010

Petra Mede Show


Jag älskar veckodagar!! Nu tycker säkert varenda kotte att jag nog inte är helt rätt funtad i huvudet, MEN om jag säger såhär då: just nu sitter jag och kollar på Petra Mede's Show och dricker Limoncello (fast egentligen så är det med mandarin... så det är väl typ... mandarinocello eller nåt). Ja juste! Inte så hemskt att det är måndag nu va??!! :p Har såklart också tittar på Svenska Hollywoodfruar eftersom Maria Montazami är coolaste människan någonsin! Hon är verkligen underbar. ♥ Världens gulligaste människa, hon ger mig hopp om mänskligheten. Nu kan man ju undra vilken syn jag har på världen om just hon är den person som ger mig hopp. Men så är det i alla fall. Jag vill bli som hon när jag blir stor. Och hur coolt var det inte att en ekorre våldgästade deras ceremoni när de skulle förnya äktenskapslöftena? Det är sådana knäppa saker jag hoppas kommer hända mig.

Nu tänker jag smutta min mandarinocello och titta på Petra Mede's galna talkshow och fundera på hur fan hon kommer på de där dumma ordlekarna. "Nu ska ni gissa om jag säger LIV på engelska, eller ropar på min manliga vän Leif". Eeeeh... Jaha... Okej. Då var ju "What a handsome face" eller "vad det han som fes" (på bred skånska) MYCKET roligare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar