fredag 23 april 2010

- OH MY GOD!!! -


MARIA MONTAZAMI HAR BÖRJAT BLOGGA!!!!! ♥♥♥ UNDERBART!!! :) Det var fan så kul att det krävde att skrivas i stora bokstäver alltihop! :)
Tänk att en sån grej kan göra en så sjukligt lycklig! :) Att få ta del av ännu mer av hennes liv och underbara personlighet. Pappa säger att hon är lik mig, jag ser likheten faktiskt. I alla fall ibland. Jag har också svårt för att komma på ord när jag pratar, har ofta stora problem med att översätta från engelska till svenska i huvudet innan jag spottar ut knasiga meningar, och när jag pratar svenska betonar jag orden som om meningen var sagd på engelska. Fast den där betoningsgrejen är något som jag tror att jag har blivit, i alla fall lite, bättre på.

I alla fall, åter till storyn!
Undrar om hon skriver lika roligt som hon pratar...? Har inte hunnit läsa så mycket än, men man kan ju inte annat än att älska denna tokiga kvinna. Det bästa är ju att man märker att hon själv vet hur korkad hon låter, och att hon bara skrattar bort det. ♥ Henne skulle man ju vilja lära känna på riktigt. De andra Hollywoodfruarna kan dra åt skogen. De har inget tittarvärde alls, kanske Suzanne Sapperstein då... Men det är mest för att det är en människa jag skulle vara rädd för om jag skulle träffa henne i verkligheten och för att hennes döttrar verkar urgulliga och har jättesöt svenska. :p

Mamma och pappa har somnat på varsin soffa, så det är bara att dra på sig stövlarna och gå ut med hunden ändå. Var bara tvungen att meddela detta för jag blev så glad. :p Nu har jag ännu en blogg att följa. Tror jag måste sluta med det här att prenumerera på bloggar, får typ 20 mail om dagen bara med blogg-uppdateringar.... Nej, nu ska hunden ut, god natt gott folk.


♥ Bild på Ross från Februari, mitt lilla älsklings-monster :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar