onsdag 28 april 2010

- Nu är hungern botad! -


Okej, för typ en timme sen. Men ändå! Bara 3 timmar kvar då så kan man gå hem och filosofera resten av dagen.
Eftersom det inte ringer så jätte ofta här (och min enda arbetsuppgift hela dagen har varit att svara i telefon) så har jag haft gott om tid att skriva. :) Och idag bubblar skrivlusten nästan över, känns bra tycker jag. Känns mindre bra att MSN inte verkar fungera på den här datorn och jag därför får nöja mig med taskiga "facebook chat". Jag skulle kunna använda msn's online chat men tycker att den är halvkass så jag vill inte.

Ska göra om designen här lite också... Vet bara inte vad jag ska ha för bilder i headern, har varit väldigt dålig på att fota på sistone så jag har liksom inget nytt att komma med. Så i brist på annat fick det bli en ny "bloglovin' länk". Tyckte den var fin.

Känns lite tråkigt att sitta här och skriva utan att ha några bilder att lägga upp. Får ta det sen när jag kommer hem. Annars känner jag allmänt att det är dags för sommar nu. Köpte en långklänning häromdagen, en vit- och lila randig från H&M (handlar jag någonsin någon annanstans???). Den är jättefin, mamma och syster sade att den ser ut som ett superlångt nattlinne... Men hur bekvämt är inte det?? Att springa omkring i "ett nattlinne" och sandaler hela sommaren? :) På tal om sandaler så tror jag det är dags att köpa ett par gladiatorsandaler snart. I förberedande syfte!! Hittade ett par skitfina på Skopunkten, bara inte de tar slut lika fort som den där ringen från H&M som jag ville ha... Den var slutsåld på 2 dagar. Det gick sinnesjukt fort.
Men åter till klänningen och sommarkänslorna då, saknar frankrike nu faktiskt. Känns som att den franska sommaren är väldigt långt borta. Men nu när jag sitter och tänker efter så skulle jag nog hellre spendera sommaren i Paris. Paris är väldigt vackert på sommaren, fast om det åks nånstans lär vi väl åka "hem" - som pappa kallar det - fast det är ju inte fel det heller. :) ♥

Andra funderingar jag har är vad det är för geni som har spätt ut tipp-exet??!!! Tipp-ex ska ju täcka det man skrev fel inte läggas som en genomskinlig hinna över alltihop.... Weird.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar