torsdag 29 april 2010

- NEEEEEEJ!!!! -


Plånboken som jag ville köpa nu när jag fått lön finns inte mer!!! What the hell, dude??!!! Den var perfekt! Så perfekt en plånbok bara kan vara! Plånböcernas pllånbok!! Jävla piss... Nu blev jag lite ledsen faktiskt. Damn it!
Nåja, vi kanske åker ned till Kalmar nästa helg och hälsar på farmor (bäst att jag ser till att skriva ut de där fotona nu då), kanske kan hitta någon skejtar-affär som har den där plånboken där...? Fast å andra sidan... Hur många skejtare finns det på kullerstensgatorna i Kalmar...? Hahah. Vi får se hur det går med det där...

Ska jobba imorgon, sitta och svara i telefon igen. Har absolut ingenting emot det, men jag lär väl få för mycket tid över och blogga som en galning igen.

För övrigt så har mamma hittat ett skissblock! ♥ :) Vet inte om det var morfars eller mammas, men det är bra. Flera stycken t.o.m. (mor och far har städat ur vindsförrådet idag) plus mammas skissbok från när hon gick i nian. Vilket är något speciellt för man ser var jag har fått min stil ifrån OCH jag gick i samma högstadie som hon gjorde! Nostalgitripp. :p Hon hade ritat en väldigt fin bild på en bläckfisk. Hahah. :)

Just nu så sitter jag nog mest och funderar över vad tusan jag ska ha på mig imorgon.. Normalt sett när jag jobbar så planerar jag kläder, skor, hår och smink dagen innan så att jag vet exakt var jag ska leta efter kläder och skor och jag inte irrar omkring som en tokig höna på morgonen när jag ska stressa iväg till jobbet. Men nu har jag ingen aning om varken vad jag ska göra med håret eller vad jag ska ha på mig. Det enda jag har koll på är skor och smink. Resten är något av ett virrvarr just nu. Tror jag ska ta och äta lite middag och fundera lite mer. Kanske skulle ta och införa workoutfit of the day i alla fall. As requested by Sasha. Hahah. :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar