måndag 26 april 2010

- Massa frågor -


Ännu ett random frågeformulär. Jag var uttråkad. :p



FAKTA
Smeknamn:
Nena, Pigeon, Kuz, Hels... Finns nog fler men kommer inte på några.
Födelsedag: 1:a Augusti
Bor: Stockholms stad. Tills vidare, jag lär väl dra härifrån så småningom. Blir rastlös av att vara på samma ställe för länge..
Arbete: Konsult på ett bemanningsföretag, och specialevent-personal hos en mobiloperatör.

FAVORIT

Färg:
Grön tror jag.. Eller... röd kanske?? Vet inte, tror inte jag har nån.
Plats: Det beror på. Jag ändrar mig ganska ofta.
Drog: -
Fordon: Bil, cykel... Har ingen aning. Alla är bra.
Film: Finns massor som är bra. Kan bli svårt att bara välja en.
Djur: Hund!!! ♥ Katter också, men hundar har fångat mitt hjärta för länge sen.
Affär: H&M för det mesta. Jag är som en vandrande H&M reklam.
Serie: How I met your mother, definitivt. Scrubs också.
Café: Spelar ingen roll. Göra egen kaffedrink och sitta på balkongen slår vilket café som helst. :)
Skor: Converse eller tygskor av alla de slag. Men enkla ska de vara. Just nu är det de svarta som jag köpte på H&M för ett tag sen.

BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln:
Det är väl oundvikligt?
Gnälla: Det händer väl, men det händer mer och mer sällan.
Skrika: Nej, just nu krävs det ganska mycket för att jag ska bli hysteriskt arg och skrika.
Sova: Självfallet, men inte tillräckligt.
Drömma mardrömmar: Inte direkt. Det händer väldigt sällan.
Klä dig i svart: Japp, men typ... Jeans och en svart tröja.
Hata folk: Det krävs mycket för att jag ska kunna hata någon.
Lita på folk: Absolut inte. Det krävs en väldigt lång vänskap innan jag börjar lita på någon fullt ut. Men om jag litar på någon så gör jag det av en anledning och då har du mig i en herrans massa år efteråt.

NÄR...

Åt du senast:
Frukost, alldeles nyss.
Läste du en bok senast: Igår kväll. Har börjar läsa en bok som jag inte läst förut.
Var du på konsert senast: Jag tror jag var typ 14 år när jag var på konsert sist... Så typ 7 år sedan..
Köpte du något senast: Typ 3 dagar sen. Lite smink-pryttlar och två ringar.
Svor du senast: Också för någon dag sedan, var sjukt trött och slog i armbågen i en vägg. Gjorde svinont.
Sjöng du senast: Vet inte. Tror det var ett tag sen.
Klagade du senast: Det händer inte så ofta.. Minns inte.

VEM...

Saknar du:
-
Gjorde dig riktigt glad senast: Måste varit hunden som vanligt. Han sprider så mycket glädje. :)
Fick du sms från senast: lillasyster.

HAR DU...

För många vänner:
Nope, tycker inte jag har tillräckligt med vänner.
Tvångstankar: Inte längre. :)
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet.
Färgat håret: Blonderat det några gånger... Det är dags igen så fort såret jag har i huvudet har läkt. Ska bli SUPERBLOND till sommaren. :)
Brutit några ben: Aldrig! :D
Några piercings: Hade 4 hål i öronen, två på varje sida, sen blev de infekterade, var tvungen att operera så nu har jag en örsnibb som är mindre än den andra, och bara ett hål kvar i ena örat.
Egen dator: Japp. Tack mor och far! ♥
Gjort bort dig rejält: Det har jag säkert, fast det har alltid varit med mina polare så det har alltid varit superkul. :p
Bra självförtroende: Jo, men det tog tid.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej. Det är inte direkt nåt som jag spottar ur mig bara sådär utan anledning.
Varit kär: Jo.
Blivit kär i någon på nätet: Jag tror inte på sånt.
Dumpat någon: Nej.
Blivit dumpad: Japp. Det ska han få för!! :p Hahah.

HUR...

Går du:
Mysko fråga... Som alla andra tror jag.. En fot före den andra.
Svarar du i telefonen: "Hallå?"
Fördriver du tiden: Tittar på tv och fipplar med naveln. Det är en ovana jag har, att alltid fippla med naveln när jag ser på tv. Vet inte varför.
Mycket pengar har du: Inga alls just nu. Men jag får betalt imorgon! :)
Tjänar du pengar: Jobbar, dock inte tillräckligt.
Bäddar du sängen: Det gör jag inte. Jag slänger bara täcket och överkasten upp mot kuddarna, det duger.
Ofta diskar du: Inte så ofta.
Ofta städar du: Inte så ofta det heller. Det är nog dags igen snart tror jag. Grannbarnen var här och busade igår och tyckte det var JÄTTE rörigt i mitt rum. De tyckte att jag borde städa. Det har de nog rätt i. :p
Går det på jobbet: Oftast bra. Jag jobbar ju inte så mycket.
Många stör du dig på: Tillräckligt många.
Ofta träffar du din familj: Varenda dag. Blir så när man bor hemma sörru. Fast när jag flyttar hemifrån skulle jag nog smyga hem hit och sno lite middag typ varje dag i alla fall.

ÄR DU...

Förstående:
Det beror på vad du har gjort.
Öppensinnad: Oftast.
Arrogant: Nej, inte särskilt.
Osäker: Det händer.
Intressant: You tell me. Hur ska jag veta det??
Hungrig: Nej, men jag äter nästan jämt i alla fall. :p
Smart: Jag är en mycket klok människa ska ni veta!! Hahah.
Barnslig: ABSOLUT! Jag och mina jämnåriga (och äldre) vänner springer ju runt på diverse lekplatser typ hela tiden. Alla har en barnslig sida, man har bara olika sätt att ventilera den på.
Liten: Hur menar du nu? Fysiskt liten? Nejdu, är man 1.75 så kan man nog inte räknas som liten.
Lätt: Ehhh.... va?
Rolig: Det beror väl på väl på vem man frågar.
Pratglad: Jovars.
Hälsosam: Nja... Sådär, jag gillar ju nyttig mat... Fast jag tränar ALDRIG och jag säger ju inte direkt nej om någon skulle trycka en chokladmousse med grädde i nyllet på mig.
Blyg: Nej, det har nog också försvunnit för länge sen.
Lätt uttråkad: Jo det är jag nog.
Arg: Låt mig säga såhär... Man vill nog inte vara i andra änden när jag blir arg på någon.
Ledsen: Klart jag kan bli ledsen, men just nu krävs det en del.
Glad: Oftast.
Pålitlig: Japp. Lojal in i det sista till de som förtjänar det.
Laglig: Eh.... va? Hurdå laglig? Jag finns inte i något brottsregister om det är det du menar.
Filosofisk: Vet inte, fråga någon som känner mig väl.
Svår: Kan nog vara det, ja.
Positiv: Oftast. Något överenergisk också.
Originell: Självklart. Fast jag tror man måst
e känna mig för att fatta hur.
Bra på att ge komplimanger: Inte alls. Jag jobbar på det.
Bra på att få komplimanger: Inte det heller. Känner mig oftast illa till mods när någon säger något positivt om mig. Men det börjar gå bort det med! :)

VÄLJ

Katt eller hund:
Hund. ♥
Vit eller svart: Vit.
Varmt eller kallt: Mellan.
Vatten eller land: Land. Fast jag älskar ju vatten...
Telefon eller internet: Om frågan var "vanlig telefon eller Skype" så hade svaret varit vanlig telefon.
Musik eller tystnad: Musik!
Bok eller film: Båda.
Leva eller dö: LEVA såklart! Vad fan tror du??
Tjejer eller killar: Grabbar, alltid. Tjejer är för komplicerade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar