söndag 18 april 2010

. Lördag, trodde det var söndag .


Vaknade idag och trodde det var söndag, hoppades det var söndag. Hatar helger, hur sjukt det nu än låter så är helger sjukt jobbiga. Jag gillar inte hur sakta tiden går, att man knappt kan gå ut och handla för att varenda människa är på stan under helgen, och att eftersom jag inte vill gå ut och shoppa eller gå ut med hunden på Djurgården p.g.a. allt folk så finns det liksom inte mycket kvar att göra. Dagen har däför spenderats hemma, alternativt i Humlan för att sen komma tillbaka hem igen och se på Disney Channel. Sjukt töntigt, jag vet. Men både jag och min 17-åriga lillasyster brukar kolla Disney Channel när vi är ensamma hemma. Det är så sjukt töntig och intelligensbefriande humor.

Syster har också bakat cupcakes idag. ♥ Yummy.



Hon är sjukt duktig på att baka min syster. Och jag är sjukt duktig på att äta det hon bakar! :D Perfekt kombination tycker jag. Båda blir nöjda och glada.

Sitter just nu och kollar på någon Bond-film på trean och pratar med Tim som jag gick i gymnasiet med på msn (ja Hanna, den Tim), vi har börjat snacka igen lite då och då. Undrar varför man tappar kontakten så lätt, han har sina problem den där (att han sen bor i Amsterdam hjälper ju knappast hans problem heller. haha) men det är ju en sjysst människa.

Annars händer det inte mycket här. Bror min skulle ut ikväll, undrade om jag ville hänga på men jag orkar faktiskt inte. Kommer nog gå och lägga mig ganska snart. Jag, kusin-Alex och bror min borde gå ut nån kväll. Typ käka middag och köra lite bar häng. Tror det skulle va askul. :) Det borde vi göra. Ella, säg åt din bror att jag har bestämt att vi ska ut med Andreas!! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar