fredag 2 april 2010

. Långfredag .


Idag var jag och hunden ute och promenerade lillasyster och Anna. Eller... Hunden promenerade Anna i alla fall de första 5 minuterna, sen fick jag ta över och allt övergick till det normala. :p

Var himla mysigt att gå med hunden inne i stan för en gångs skull. Vi gick in i Gallerian och köpte glass, Ross fick också. :) Är det super elakt om jag säger att jag älskar blickarna jag får när jag är ute med hunden bland folk? Vissa blir skiträdda, och sen det där med att alla ungar pekar och ler medans föräldrarna ser ut som om de precis kastat in sin unge i en bur med tigrar som inte fått mat på 4 månader, det är ju också ganska roande. Hahah. Jag vet att det är elakt, men reaktionerna är hur kul som helst!

Efter den där glassen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, så vi gick till Humlegården, försökte få Ross att leka med en Amstaff i hundgården, men den var så stöddig (en hanne på 15 månader, jo hejsan!) så det gick inte. Fin var han i alla fall. ♥
Sen hittade vi ett gäng svarta snubbar som satt på en bänk (HELLO!!! ♥ Haha! :p). De sjöng jättefint också! :) Jag tror att de var snygga men det var ju inte så att jag vände mig om för att dubbelkolla... De satt där, rökte och sjöng och snackade på något afrikanskt språk. Jag tycker det var trevligt. Sen när vi lekte med Ross när vi gick därifrån så kollade de in mig (score! ;) lol). Synd bara att de var påtända, annars hade man ju kunnat gå tillbaka.
Förresten skulle lillan (lillasyster alltså) kunnat gå tillbaka och stött på han med hunden. Han var faktiskt söt han med, fast för kort för mig som är 1.75 så det blir ingen bra kombo. Syster däremot hade definitivt kunnat skutta in i parken där.
Tror att vi påverkas lite av det fina vårvädret ♥ helt underbart. Man blir faktiskt bara gladare och gladare ju mer solen skiner. Och desto fler blommor ploppar upp här och där är det nog dags för mig att gå till doktorn snart och börja medicinera mig mot pollenallergin innan den bryter ut...

Nej, nu babblar jag för mycket skit här tycker jag. Dags att gå och hitta på något vettigt (kolla första Harry Potter filmen på sexan t.ex.). 
Vi fotade lite idag också, men bilder på det får komma senare.


De här fina vårbilderna hittade jag på Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar