lördag 24 april 2010

- Konstnärliga Sara -



Jaha, jag är konstnärliga Sara jag! :p Gjorde nåt random test på msn's första sida och det här blev resultatet. Nu handlade testet om utbildningar, men jag tyckte mest att bilderna var söta. :)

Usch, har inget att skriva om... Känner noll inspiration just nu, har haft en riktig slappar-dag. Vaknade typ kvart i ett på dagen och sen var jag ute med hunden en liten sväng med mamma, satt på en gräsplätt i solen och pratade om min konstiga dröm jag hade igår natt (handlade bl.a. om morfars spöke, han var väldigt glad att se oss :p), och om varför min rottis ser ut som en kossa på grönbete. Sen handlade vi socker till rabarberpajen och öl till pappa och gick hem. Det var i princip det min dag bestod av...

Rabarberpajen blev för övrigt supergod. :) Pappa och jag tog två portioner var när vi kollade på Wall-E. Hade inga filmer på min dator med svensk text, så för att pappa skulle kunna titta också valde vi Wall-E så han skulle kunna hänga med i svängarna utan att behöva veta vad nån sade. Funkade bra, tror han gillade den. :)


Det här är definitvt bästa delen i filmen. Särskilt strax efteråt när han stoppar sin smutsiga fot i nyllet på städroboten! Första gången jag såg det skrattade jag så jag fick tårar i ögonen.

Tror det är dags att promenera hundenn. Han vill ut, och jag är trött. Bäst att gå nu då så man får gå och lägga sig.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar