söndag 25 april 2010

- Into the pride -


Behöver jag ens säga att jag slukar Animal Planet en dag som denna? :) ♥ Mellan springet fram och tillbaka från tvättstugan är det bara Animal Planet som gäller. Kollar på Into the pride - programmet där en kille ska bli bundis med en lejonflock. Vet inte varför eftersom jag inte sett programmet ifrån början, men det är väldigt ballt. Vill åka till Afrika. Åka på safari, komma riktigt nära lejon, giraffer och elefanter. De tre djuren ligger högst upp på listan över djur jag vill se i verkligheten, i sin naturliga miljö. Och Afrika ligger väldigt högt upp på listan över ställen jag vill åka till någon gång i livet. Det känns som att det finns så hemskt mycket att uppleva just i Afrika. Ännu ett mål jag har i livet, någong gång ska jag till Afrika!

Nu är reklampausen över, spänningen stiger, MÅSTE kolla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar