fredag 30 april 2010

- I brist på mer intressant information... -


...Så har följande grejer ploppat upp på diverse hemsidor som krokusar i vårtid:

♥ Justin Bieber hamnar i målbrottet!!! - Katastrof för sångkarriären kan tänka. Hihihi (<-- mitt elaka fniss).
Ozzy Osbourne kommer till Sverige. - Det kanske man skulle ta och se?? Jag tycker han är grym.
Det har tydligen blivit modernt med träskor (??????!!!! WTF?)
Sandra Bullock gömde sin son för omvärlden - Måste säga att det var skickligt gjort ändå.
Att vara mamma gör Christina Aguilera het på gröten - Känner att jag inte riktigt greppar logiken där men okej.
På Veckorevyns hemsida kan man lära sig om myter om tamponger - Jaha ja.
Ett par i okänd ålder (dock någonstans i medelåldern) hade sex på en fullsatt buss - Jojo. Det var vågat gjort. De nekar händelsen men vem vet? Jag kan förstå det där med att det är spännande med offentliga platser, men var inte det där liiiite att ta i ändå?
Något geni har kommit på att det kan vara skadligt för hjärnan att låta bebisar gråta... - Ursäkta mig, men bebisar ska gråta. De har inget annat sätt att komunisera. Jag skulle bli extremt orolig om jag hade en unge som låg och var tyst hela tiden. Om jag var mamma skulle det vara läskigare än att ungen gråter.
Någon annan knasig människa har bestämt att det ska bli förbjudet att kramas i skolorna i USA - Märker ni hur fullt det är av smarta människor på jorden??! :p


Här däremot har vi lite vettig läsning! Hahah, i alla fall med mina mått mätta. :)

Två komiker snackar vårflörtar.
Ny sajt vill visa hur folk ser ut på riktigt, utan de fördömande idealen som råder. Alla är välkomna.


Se där, nu har jag bara två timmar kvar innan jag får gå hem. Glömma bort att det är valborg, krypa i mysiga pyjamasbyxor, dricka cider och titta på Talang 2010. Så tänker jag spendera min valborg. Ingen ångest längre. :) Fy fan vad skönt det är att bli äldre!! Vet inte varför men något som jag bara har fått för mig är att den bästa åldern är 23... lite mer än ett år kvar så får vi se vad det året kommer ha att erbjuda. Och framför allt om jag hade rätt. Känns som att mitt liv kommer vara på banan året då jag är 23. Bara en känsla jag har...

Här har vi förresten en bild som jag tycker är oerhört fin! Man kanske skulle ta sig till Kulturhuset någon dag och se det här innan det är för sent. Det slutar den 2a Maj (alltså på söndag). Hmmm.. Får fundera på saken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar