söndag 25 april 2010

- How I met your mother-drinking game! -


Kära vänner, jag och syster har nu hittat ett nytt drinking game!! Hallelujah! :p I How I met your mother har Ted's elever ett drinking game där de dricker en shot varje gång Robin säger "but, uhm" på sitt tv-program. Så i samma anda har jag och syster bestämt att vi ska göra samma sak, men titta på 80-tals serien Starzinger och ta en shot varje gång de säger monster. Och för att ge er ett smakprov på hur många gånger det kan ske TRYCK HÄR FÖR ETT SMAKPROV!! Hahah. Bådar gott tycker jag! Men det får nog bli när jag flyttat hemifrån så vi inte skrämmer mor och far.... :p
Jag lovar också härmed att detta sker utan att vi lämnar lägenheten, och att vi kommer stanna inomhus hela kvällen och inte vandra omkring på stan på fyllan.

Ännu ett livsmål. Tror jag får ta och göra en ny kategori med olika livsmål jag har. Det lär ju bli en intressant lista kan jag lova!

Nä, åter till How I met your mother. Mycket inspirerande tv-serie må jag säga! :p




Bild på Starzinger, vi hade massa avsnitt inspelade på den tiden man använde VHS-band. Följt av ett program med en vit mus med ögonlapp... Tror den hette "Supermusen" men jag hittade inga bilder när jag sökte på google... Får leta vidare.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar