onsdag 14 april 2010

. Har jobbat .


Idag har jag varit duktig! Klev upp klockan 06:00 imorse, det ni!! Jag vet ju att jag kan det, men det är fan bra gjort ändå tycker jag. Sjukt stolt över mig själv. :D Fast nu är jag helt slut, det enda  jag fått göra hela dan var typ att springa runt och plocka in och ut disk ur diskmaskinen. Astråkigt, men vad gör man inte för lite pengar? Bäst att jag får rikligt betalt nästa vecka när jag ska jobba 07:00 - 19:00 för det är fan inte klokt att man ska behöva jobba 12h på en dag... Tror jag överlever, det är ju trots allt bara en eller två dagar. Det ska man väl klara utan att bli tokig?

Vad mer? JO (inte som juicen! haha. Fan vad tråkig jag är!) i alla fall, lill-kusin Ella var och sjöng häromdagen, vill man se det är det bara att gå in på hennes blogg. Klicka på länken ↑ bara. :) Bra var hon också! Både hon och Alex har sån där cool jazzig röst som vissa andra bara kan drömma om. ;)

Sen har jag fått dille på låten som Pauline tävlade med i Melodifestivalen. Lyssna här så får ni se. SJUKT BRA! Satt och lyssnade på den när jag åt lunch på en parkbänk i solen idag, tittade på ankor gjorde jag också. ;)
"I'm a sucker for loooove, my heart's been poundin for yooouu". ♥ Sjukt vackert. :p

Och efter dagens arbetspass hoppade jag av bussen vid Fridhemsplan och gick hem i solen. ♥ Underbart. Våren är verkligen min favorit årstid. Någon dag när jag har tid ska jag iväg till Apoteket och hämta min allergimedicin också. Någon ny sort som jag inte testat förut, hoppas den funkar. Det är sällan jag får en medicin som faktiskt fungerar. Fick höra också av läkaren att man faktiskt kan vaccinera sig mot sin pollenallergi, men då måste man vaccinera sig mot alla olika sorters pollen som man är allergisk mot, och för min del så lär väl det bli typ varenda jävla typ av pollen som finns över huvud taget. Fast det skulle ju vara enklare än att behöva proppa i sig massa tabletter varenda gång man ska gå ut. Äh, vi får se hur det går med det där. Nu tänker jag vara astöntig (vilket är det jag gör bäst ;p) och spela nåt facebook-spel igen. Nu har jag fastnat för Safari Kingdom. Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar