tisdag 27 april 2010

- A girl's best friend -


Sitter och halvglor på en bra film; A girl's best friend heter den. Usch, nu har hon precis bundit fast hunden vid ett staket, satt sig i bilen och åkt därifrån... Jag blir nästan gråtfärdig varje gång. Hon kommer ju tillbaka och hämtar hunden sen men ändå. Det är jättehemskt! Fast sjukt bra film. ♥

In other news... Jag har en växt i mitt rum som jag lyckats hålla vid liv i flera veckor!!! :D Något jag är mycket stolt över. När jag var liten så köpte mamma alltid kaktusar till mig eftersom jag inte lyckades hålla någon form av växt vid liv över huvud taget. Och en kaktus måste väl t.o.m. jag kunna klara av att ta hand om?? Men nej, det kunde jag inte! De dog oftast efter typ en vecka.. Men nu har jag en palm i hörnet bredvid mitt nattduksbord och den har inte dött än! :D En stor triumf för min del!

Idag tänkte jag försöka dra mig mot Östermalmstorg och sen till Karlaplan för att köpa en väska och ett halsband till hunden. Ledsen mor och far, men halsbandet Ross har nu är värdelöst. Så han ska få ett nytt. FAN, då kanske man borde ha hunden med sig...? :s Hmmm. Får nog ta och ringa mamma och be henne att inte hämta hunden på Gärdet så kan jag gå med honom hem. Det var alldeles för längesen jag tog en riktig långpromenad med hunden.. Så får det bli! Hunden ska få gå på shoppingrunda!

Fan, klockan är snart 12 och jag sitter fortfarande i pyjamas och är nojig över att jag ska ned till Norrköping i morgon eftermiddag och sova på ett hotellrum helt ensam i tre dagar, utan hund. Jag känner mig alltid trygg när jag har hunden med mig. Han varnar om det skulle hända något, utan hund är man ju helt... naken, exposed och RÄDD! Hahaha. Fast mest rädd tror jag. :p Blir så nervös av det här.

Nej, ska ta och dra på mig lite kläder, hämta jycken, ta en lång promenad/shoppingrunda och sen komma hem och packa en liten väska med kläder för 3 dagar. Så typ en kjol och två par byxor eftersom jag får en tröja av företaget. Morsning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar