onsdag 21 april 2010

- Fruktansvärt lång arbetsdag up ahead -


Imorgon, kära vänner, smäller det. Då ska jag jobba 12h med endast en halvtimmes lunchrast... Vill inte riktigt tänka på hur det kommer gå. Jag måste kliva upp 05:30 senast, bara för att hinna med. Kommer DÖÖÖ.
Okej, så illa är det uppenbarligen inte med jag bävar verkligen för det här. Jag måste ha somnat senast klockan 10:30 ikväll. Kommer säkert ligga däckad på soffan hela helgen efter det här.

Annars har jag spenderat hela dagen med att förbereda för morgondagens event. Gick bra men är sjukligt trött som det är. Fick göra iordning mappar, namnskyltar, datorer etc. packa ned allting, åka till hotellet där eventet ska hållas, packa upp allting, göra iordning skyltar, flytta på bord, fixa typ 25 roll-ups, och packa iordning champagne-flaskor i fina påsar. Kom inte hem förrän typ vid 6-tiden, och nu sitter jag och slötittar på Joey och har problem med att hålla ögonen öppna. Vill ha middag, kanske en varm dusch och gå till sängs. :p

Oooh, nu kom mamma och pappa in med middag. ♥ :) Carbonara med ruccola sallad. Yummy.
Nu kan man ju nästan ta och sova en stund faktiskt. Sådär efter maten. Hahah. Nu har de bytt till Vänner på femman. Mina favoritavsnitt, när Joey blir kär i Rachel. De är bäst, vet inte varför men tycker de avsnitten är absolut bäst. Nu kommer alla Vänner-fans hata mig, men fan Ross och Rachel??? Allvar? De måste skoja. Det var aldrig min grej. Lite som i How I met your mother när Barney börjar dejta Robin, det visste man ju redan från början att det skulle gå åt skogen! Det var ju uppenbart, lite så tycker jag att det är med Vänner gänget och Ross och Rachel. Producenterna bestämde ju sig bara för att göra slutet som det blev för att inte få alla fans emot sig (det har de sagt, kolla extra materialet så får ni se. No lie! :p).

Nej, tror jag tänker skita i det här nu, gå ut i köket, hämta lite ost som "efterrätt" och byta om till pyjamas. MYSPYS! :p


Med lite tur, och tillräckligt med kaffe i kroppen, så slipper man hitta mig såhär
på hotellets trappa någon gång under morgondagen. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar