onsdag 28 april 2010

- Det blir inget Norrköping -


De ringde precis och sade att det hade blivit felbokat, det är alltså inget specialevent i Norrköping i helgen. Desolé, mais c'est la vie. Vad gör man? Då blir det heldags jobb för mig idag istället. Inte för att det är särskilt krävande, sitter bara och svarar i telefon när den ringer och kopplar vidare samtal. Resten av tiden kollar jag runt på olika sajter och bloggar, skriver lite själv (har man tid med det har man ju inte särskilt mycket att göra), och ritar lite. Då får jag hitta på något annat. Ska äta lunch på Kouzina i alla fall. Bror och co. käkar där typ varje dag och det ligger ungefär fem minuter härifrån. Nära och bra. :)

Så det blir lite långhelg för mig den här veckan då. Ska se till att spendera mycket tid med hunden nu. Man märker att han blir superglad när jag är i närheten och det verkligen lyser i ögonen på honom när han inser att jag ska ta med honom på promenad. Han vet att han får vara ute länge när jag är med.

Hmmm... Jag är hungrig redan... Undrar om de har någon fruktkorg någonstans på det här stället... Tror jag ska bege mig på fruktjakt. Jag återkommer med uppdatering.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar