tisdag 20 april 2010

- Dagens mellanmål -


Hemmagjord islatte, igen, fast med mer O'boy än imorse. Mums. Och till det proppade jag ned fyra korvbröd i brödrosten och åt dem med makrill. Låter skitäckligt, jag vet, men det var godare än det låter.

Har jäktat runt på stan nästan hela dagen (kanske för att jag sov så länge imorse), halv två hade jag ännu en intervju hos ONOFF, vilket tog närmare en- och en halv timme, och en halvtimme senare skulle jag åt adra hållet för att få en genomgång inför eventet jag ska värdinna på på torsdag.. Och nästa vecka, förmodligien på onsag, kommer jag påbörja min resa ned till Norrköping eftersom jag ska hålla i ett event där också med start nästa torsdag t.o.m. söndag. Då ska jag göra mobilsmycken med alla baaaarnen! Haha, grymt. Jag kommer få betalt för att ta en roadtrip och sitta och pyssla i fyra dagar. Snacka om flyt! :)


Såhär fint väder var det faktiskt idag i Stockholm. ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar