fredag 23 april 2010

- Dagens inköp -



Foundationborste (99:- snacka om kap!), mascara och foundation.



Två ringar, den på pekfingret är den med två hjärtan på, den andra vara bara allmänt ball.



Bilderna blir så konstiga när man fotar med webbkameran.... Weird. Nåväl, så kan det gå. Har precis ätit, sötsursås marinerad kyckling med bulgur och grönsaker. MUMS. :) Kollar på Animal Planet, ännu ett djurräddningsprogram, Animal Cops Phoenix. Som Erik som jag blev intervjuad av häromdagen sa; "kan man verkligen se på för mycket Animal Planet?". Nej, det kan man nog inte. Jag är djurnörd, skulle HEMSKT GÄRNA jobba på t.ex. Hundstallet (nej, de har fortfarande inte hört av sig något mer). Om det inte vore för att jag inte har en tillräckligt stor inkomst så skulle jag nog göra det. Spendera hela dagarna i skogen med alla vovvar. ♥

Man lär sig sjukt mycket av att kolla på Animal Planet, särskilt alla Animal Cops-program. Det kanske blir veterinär-utbildning så småningom i alla fall....
Ross och jag träffade en pitbull/amstaff valp i Humlegården idag. Det var svårt att se om det var en pitbull eller en amstaff, söt var hon i alla fall. Helt vit med ett brunt och ett brunspräckligt öra. :) Skitfin. Måste skaffa mig en hund till tror jag. I alla fall när jag så småningom flyttat hemifrån, då kommer jag inte klara mig utan hund.

Nej, nu ska mamma och jag titta på Monty Python's Life of Brian och skratta tills vi gråter. Pappa är helt utmattad och har gått och lagt sig. Han tittar säkert på en annan film om han inte somnat än. :p Så vi tänker passa på, pappa avskyr Monty Python filmer. Han "fattar inte"...
Cissi, jag förstår inte filmen!!!
Så nu ska jag rigga upp allt och imorgon ska mamma och jag till Plantagen och handla blommor tydligen. Syster är hemma hos en kompis, och kommer vara borta hela helgen. Så det är bara att ta vara på tiden som vi har när vi kan göra sånt som vi vill. Så mot plantagen, och vidare!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar