tisdag 27 april 2010

- Dagens bravader -


♥ Käkade lunch med föräldrarna, sallad. Mums.
♥ Promenerade hunden på Gärdet.
♥ Gick tillbaka till kontoret, hämtade väskan.
♥ Gick vidare mot Karlaplan och djuraffären på Fältan
♥ Köpt ett större halsband till hunden (äntligen!!!).
♥ Gick vidare in på H&M och letade efter ringen jag vill ha. Slutsåld där med. Får kolla H&M i Norrköping då.
♥ Fortsatte mot Östermalmstorg, blev stoppad av två jeppar från SVT som ville fråga hur jag ställde mig till att de ska börja sända nyheter på norska med Skavlan som nyhetsankare (så nu kommer "Helena Wahlström, 21 - Konsult" synas på SVT inom en snar framtid. Usch, ska undvika SVT hädanefter).
♥ Promenerade till Östermalmstorg, gick in på Åhléns och köpte mig en skinnväska.
♥ Gick till 7eleven och köpte mig en kaka, som jag delade med hunden.
♥ Gick genom humlan och in på Ica för att köpa bak-pryttlar åt syster som har bombarderat köket med bak-atteraljer (kan man säga så?).
♥ Glömde vaniljsockret och fick springa tillbaka igen.

Nu äntligen sitter jag hemma i soffan och tittar på How I met your mother - "The naked man". Asbra avsnitt. Imorgon ska jag jobba på morgonen fram till 12 (fick jag veta idag), så jag borde kanske ta och börja fundera på vilka kläder jag ska ta med mig till Norrköping. Och be till gudarna att det blir vackert väder!!! Har ingen lust att sitta och köra den där hopplösa sträckan i tokregn. Usch och blä!! Måste ta och ladda ipoden också tror jag... Nej jag har lite grejer att ta itu med faktiskt.

Någon dag ska jag ta och fota långklänningen som jag köpte igår, och ringen också!!! Den är skitfin!! :) Kanske skulle ta och göra en ny kategori... "Dagens inköp" eller nåt.. Bara för att det är kul att visa fina saker. Och armbandet jag köpte igår var fan det coolaste jag köpt på länge! Brukar inte vilja betala 100:- för ett armband, men det här var faktiskt värt det! Skitfint.

Nu ska jag gå och måla genomskilnigt nagellack på insidan av min nya ring (gör det på alla oäkta ringar eftersom det hindrar att de blir sådär bruna och fula, eller i alla fall bromsar det) och sukta efter han som spelar The Seeker i The legend of the seeker för han är fruktansvärt snygg! Det är fan nästan så man får andnöd när man ser honom!! ♥♥♥ HELL YES. Honom skulle jag inte kasta ur sängen heller. Honom skulle man testa "The naked man" på!!! Hahah! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar