måndag 19 april 2010

Art supplies

Ska iväg ned till en affär på Sveavägen och köpa stompfar. Känner att jag måste göra det. Plus att det är fantastiskt fint väder ute idag, måste ju ut i solen också. Man kan faktiskt inte sitta inne när det är så soligt, och tydligen skitvarmt enligt syster som skickade ett sms imorse för att tala om att det var supervarmt ute.

Ska dra med mamma också hade jag tänkt. Har sagt till henne att jag vill att hon ska måla en tavla till mig tills jag flyttar hemifrån. Okej, jag vet att om jag inte lyckats flytta hemifrån än så lär väl inte det hända på ett tag till, men ändå! Vi har ju faktiskt staffli och allt, bara att ingen har tid längre. Ingen orkar, så fort man får tid över så somnar vi allihop på varsin soffa... Helt sjukt.
Vill dra ut till IKEA också och köpa anslagstavlor och tavelramar... Men det hinner man nog inte med idag tror jag.
Har en massa papper jag ska läsa igenom också... FAN. På torsdag ska jag vara värdinna på något event igen, 12h lång arbetsdag (fan vad jag tjatar om det, men det är faktiskt inte klokt!!). VILL INTE!! Kommer vara helt död efteråt. Så fick jag en massa papper i mailen som jag måste läsa innan för att förbereda...

Nej, det vill jag inte tänka på. Fy fan! Ut i solen med mig!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar