fredag 23 april 2010

- Ännu ett nördigt frågeformulär -


Sitter och försöker få kontakt med den där tokiga människan som dumpade mig igen. Han var online för msn för en gångs skull (han använder mest Skype så jag har valt att undvika just Skype, har sagt att han får ta kontakt med mig om vi ska vara vänner igen. Jag tänker inte slösa min tid och ork på att "jaga" någon). Så i brist på annat så fick det bli ett sånt där frågeformulär. Tyckte om sådana förut, på den tiden då man hade MySpace utan egentlig anledning (då var jag ca: 16 år). Det var liksom något sätt att skriva av sig lite, svara på vissa frågor som jag hade så stora svar på. På vad jag tyckte om livet...
Det som slår mig nu är hur annorlunda jag var då. Helt sjukt, jag har samma grundvärderingar som jag alltid haft. Som jag hade då, men jag är liksom inte instängd längre. Nu är jag öppen och fri, det var jag inte innan. Nej men nu skiter vi i det här. Här kommer frågorna med svar och allt!


Vad heter du? Helena, kallas Nena av syster, Pigeon av Liz, Kuz av Alex, och Tjorven av bror min...
The list goes on.

Hur gammal är du?
21.

Är du singel?
Jo jag blev ju det. Sånt händer.

Vad har du för läggning?
Straight, men när jag sover ligger jag på mage! ;p (fan vilken dålig humor jag har).

Har du haft sex?
Tror att vi kan svaret på det vid det här laget. Syster och jag satt och pratade igår och kom fram till att om allting gått HELT åt helvete så hade jag kunnat haft en liten unge på ca 3 år nu. :S Jävlar säger jag bara.. Snacka om overklig tanke.

Vad heter din blogg? Nu heter den Nenaispigeon.blogg.se, bara blogg adressen sådär. Har funderat på att göra något kortare namn som är lättare att komma ihåg, men kom inte på något bra.. Förslag?

Vad bloggar du om? Allt, fast mest hunden tror jag.... Det verkar bli så. Hunden, pappas citat, att mamma är snäll, och att syster är tokig. Fast jag skriver nog mest bara för att skriva av mig. För att kunna gå tillbaka och titta på bra saker som hänt, för att komma ihåg kul grejer helt enkelt.

Har du någonsin fått en hatkommentar?
Nej du, det är ju drygt... Högst kanske 5 personer som läser den här smörjan på daglig basis (höll på att skriva bakis där, haha. :p) och de personen är min mamma, min syster, Hanna kanske, Sasha - mest för att titta på bilderna skulle jag tro eftersom han inte pratar svenska, lill-kusin Ella, och så kanske möjligtvis högst två personer till som jag inte vet om. Så nej, inga hat-kommentarer. Knappt några kommentarer alls om man ska vara ärlig.

Hur många unika besökare har du om dagen?
Se ovanstående svar.

Vad är ditt besöksrekord?
Sidvisningar är väl typ... 20-nånting. Och du undrar jag verkligen hur tusan de hittade till min blogg. Som "enskilda besökare" har jag väl haft... kanske mellan 15 och 17. Och då kan ju det vara i princip vem som helst som känner mig och har mig som vän på facebook, eller någon vars blogg jag har kommenterat och de undrar vad jag är för filur egentligen.

Ligger du på en topplista?
Hahahahahahah!!! Vad sa? TOPPLISTA??? Har du inte läst de tidigare svaren alls? Som svar på den frågan tänker jag säga att jag ligger högst upp på min mammas blogg-topplista!!! Så det så, in your face!! Hahah. :)

Favoritblogg?
Tror inte jag har någon. Kakhusets kanske? (länk till den finns under länkar) De verkar så gulliga. Och så honn Hannah på Veckorevyn för att hon är rolig. Sen varenda kreativ blogg jag följer, oavsett om det är genom att rita eller vara kreativ med hur de klär sig, det spelar ingen roll.

Lägg ut en bild på dig själv! Javisst! Ni kan få två!! :D Dock också från februari, har varit lite dålig både på att fota och på att lägga in bilderna jag faktiskt har på datorn.. Fotar nästan allt med mobilen nu för tiden och det är ganska omständigt att lägga in grejer då så jag har inte orkat helt enkelt.


Ross och jag. Fan han är större än jag tänker på. Lill-gris ♥


 



Jag, mamma och Ross. Triss! :p



Nej hörni, det där med att försöka snacka gick inget vidare. Pucko säger jag bara. Eller som syster säger; Puck-O. Jag är trött, ska gå och lägga mig med en bok eller ett korsord och lite fin musik i öronen. Och imorgon ska jag försöka få bror att skaffa papper åt mig så jag kan få börja rita nån gång. Ska det ta sån tid att skaffa ett spiralblock i F5 format?? Svaret är nej, inte när man jobbar i tryck brancshen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar