torsdag 25 februari 2010

. Torsdag .


Fredag imorgon! :) Då ska jag och lillasyster (och mamma såklart) ha barnfilmskväll. Haha. Helena heter jag, fyller 22 i sommar och kommer alltså spendera min fredagkväll hemma i soffan med min lillasyster och min mamma och titta på barnfilm. Hur ball låter inte jag nu då på en skala? :p

Sitter och äter supergoda mandariner, vete fan vad det är för supermandarin men de är verkligen supergoda! :) Riktigt stora kärnfria klyftor. Kunde inte bli godare.
Annars sitter jag och tittar på Animal Planet ♥ något Animal cops program. Älskar de programmen, borde nog kanske jobba med djur i alla fall. Kanske rent av ska flytta till USA och jobba för ASPCA...? Tror att det kunde vara en bra idé. Kan inte förstå hur en människa kan vara så brutalt elak mot ett djur... Helt sinnesjukt...

Nej, nu ska jag sy ihop en kofta som är lite trasig och hoppas på att jag får betalt i helgen. Vi tar en till mandarin på det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar