lördag 13 februari 2010

Låt vårkänslorna spira!


Var och kikade runt lite på andras bloggar och hittade den här knasiga hemsidan som går ut på att man "skriver en sång" till någon man tycker om. Så bara för att se hur det går till och hur det låter så bestämde jag mig för att göra en sång till min kära syster såhär till alla hjärtans dag. Och resultatet blev helt hysteriskt roligt! Har inte skrattat så mycket på flera veckor... Skulle väl vara igår då kanske när sevitören på Kouzina låtsades tappa en kopp kaffe i knät på min far igen. :p Men i ärlighetens namn så är ju det ganska svårt att toppa! :p Hahah.

I och för sig så var ju faktiskt musiken i början där, innan man börjar med "låtskrivandet", riktigt fin. En akustisk gitarr, ljudet av vinden i gräset och fågelkvitter. Kan inte bli mycket vackrare om jag ska vara riktigt ärlig. Längtar lite till sommaren p.g.a. det. Sommarnätter, långklänningar och strandhäng till klockan 3 på morgonen. Kan det bli bättre? Nej, jag tror inte det! I alla fall. Gå in på hemsidan nu och gör en låt så får ni er ett gott skratt.

Just det, på tal om det där jag skrev igår om Academic Work, så trodde jag att det var torsdag igår. Sen visade det sig att det var det ju inte. För det var fredag. Så jag ska ta och ringa dem på måndag istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar