måndag 1 februari 2010

2010.02.01 - bonprix.se


Sitter just nu på kontoret ute på Gärdet och väntar på att få skjuts hem av mamma. Egentligen skulle jag på stan med lillasyster men hon var tvungen att gå och möta upp Anna, så jag fick gå själv. Hann in på Fältöversten en stund i alla fall, köpte små remsor som man använder när man gör fransk manikyr själv. Så att man får den vita randen så jämn och fin som möjligt. De ska testas när jag kommer hem och bänkar mig framför tv:n med en skål flingor.

Så när jag sitter här och gör ingenting så hamnade jag på en hemsida som heter bonprix.se som säljer kläder billigt. Skitfina långklänningar hittade jag också. De väckte oerhört ha-begär i mitt lilla shoppar-hjärta. Den här t.ex. Okej, nu var ju inte det någon långklänning direkt, men den var fin ändå. Den här däremot är en långlänning som jag definitivt vill ha. Jag är barnsligt förtjust i långklänningar på sommaren, det är som att gå omkring i ett nattlinne, fast acceptabelt. Love it. Nästan så man blir lite sugen på sommar, sol och värme när man ser de där bilderna...

Ooooh, jag hittade en klänning till. Men nu har jag inte tid med det här något mer för lillasyster ringde och bad mig åka ner till stan och möta upp henne. Får se vad som händer. Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar