lördag 13 februari 2010

13.02.2010 - Min nya ipod! :)

Då har den äntligen anlänt. Min nya ipod nano. :) Ja, den är rosa. Ni ser inte i syne. Jag är ju inte särskilt "tjejig" av mig egentligen. Har alltid varit lite pojkflickaktig sådär. Tror att det här är den första rosa pryl jag köpt sen jag var sisådär 5 år. Säkert mindre, jag lekte trots allt med min brors He-man actionfigurer...

Så himla glad är jag för denna lilla pryl! :D Så oerhört glad att jag kanske, för första gången sedan jag fick min första mp3-spelare, fått en som förhoppningsvis kommer fungera utan problem! Kan ni fatta? Jag måste ha gått igenom säkert en fem-sex stycken mp3-spelare sen jag fick min första när jag var 16. Och nästan varenda en gick sönder eller krånglade inom några månader. Den här ipoden kommer jag skydda med all min kraft för att den ska hålla! Det kan jag lova! :) Helt underbart!

Hmm. Undrar om lillasyster kan ta och maka sig hem snart så man kan få baka något gott till melodifestivalen ikväll. Fast det slutar väl med att jag sitter i köket på en stol och tittar på när hon bakar bara för att jag är så himla trött idag. Men jag hjälper gärna till med att äta upp bullarna/kakorna sen! Nej, nu ska här synkroniseras ipod och byta om till pyjamas byxor. Mors så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar