onsdag 10 februari 2010

10.02.2010 - Söker jobb


Sitter på kontoret vid Gärdet just nu och använder en av datorerna här för att se vad man kan hitta för spännande jobb. Var inne på workey.se och hittade den här fantastiska annonsen. Markerade med en röd linje det jag tyckte var roligast. Kan man verkligen skriva så här..?

Jaha.... "lammkött-aktig med ett vänligt ansike" och "stureplan-iga". Kan ,man verkligen skriva så och bli tagen på allvar? Hahah. Alltså, det var ju väldigt underhållande, och jag gillar att de var så... raka med vad de ville ha ut av sina statister. Kanske tyckte jag att det var så kul för att jag hyser kanske lite förakt mot alla dessa stureplans-ungar som ser ut likadant, och klär sig likadant, och inte har någon egen stil alls. Samma sak gäller killarna. Dessa image-galna människor som inte bryr sig om något annat än vad andra människor tycker om dem.

Jag väntar i alla fall med spänning på hur den här reklamen kommer se ut när den väl visas på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar