lördag 23 januari 2010

2010.01.22 - Change of plans. del två


Okej, så tydligen så satte sig bröderna "omförmögna att ta några beslut" sig ned ikväll och började prata ut om det som hände igår kväll, om bråket, om det de sade till varandra och allt möjligt. Så just nu ser det ut som att vi inte åker till England imorgon trots allt. Det återstår att se om vi åker över huvud taget, men just nu så åker vi inte imorgon i alla fall. So far so good. Det kommer en uppdatering när jag vet mer. Just nu är allting en aning luddigt angående vart vi kommer att ta vägen, om vi kommer stanna osv.

Uppdatering sker imorgon. Igen...
Mamma, jag ringer imorgon okej? (Dvs. idag... Eftersom du läser det här på morgornarna... Du vet vad jag menar.)

Så för att sammanfatta så går det lång tid innan det händer något alls, och sen helt plötsligt så tar allting en vändning och det händer en himla massa på samma gång. Och jag sitter som en förvirrad nyckläckt kyckling mitt i allt tumult och fattar ingenting. Vi får se hur det går helt enkelt. Men just nu sitter grabbarna inne i R's rum och skrattar. Så det är garanterat ett gott tecken med tanke på hur de senaste två dagarna utspelade sig. Men så länge de är sams så är jag nöjd. :)

Och Cissi, lill-knopp. Var lite schysst och köp något fint åt din syster på H&M's rea. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar