måndag 23 november 2009

2009.11.23 - Vill ha snö.


Tror det här är första gången som jag börjar en veckas bloggande på en måndag!!
I vilket fall som helst så har det varit lite dåligt på blogg fronten, men förra veckan var ganska tråkig. Hade liksom inte något kul att skriva om. Det har jag väl egentligen inte nu heller, jag är mest bara uttråkad, har precis tagit en dusch och sitter på sängen och lyssnar på Shinedown. :)

Vad hände i helgen då...? Ingenting egentligen, är fortfarande förkyld. Igår natt kunde jag knappt sova eftersom jag hade slut på nässpray, låg med täppt näsa och försökte andas genom munnen (som sagt så har jag rysligt svårt för det, har ingen aning om varför. Hur svårt ska det vara egentligen? Det måste vara något fel på mig).
Hur det än må vara så kan jag inte andas genom munnen när jag ska sova, så jag var vaken nästan hela natten pga nästäppa. Inte kul, hoppas det går över snart.

Annars så hade förädrarna en middagsgäst i lördags, en kvinna som tyckte att jag var "så charmerande, vettig och bra" att jag skulle vara ett passande parti för hennes son (fick jag reda på på söndag morgon). Lite läbbigt, fast kul. Tydligen hade hon också att det var "synd att hon är så ung". Hahah, tror inte det. Jag är tacksam för min ålder, tack så mycket.
Efterrätten var glass med grädde. :) Hur bra som helst. Älskar glass. <3 Så det var bra.
Annars har jag mest släpat mig ut i skogen med jycken för att få lite frisk luft i lungorna.. Idag t.ex. så var jag ute och gick i Lill-Jan skogen vid sisådär klockan halv fem. Kolsvart ute utom just i elljuspåret....
Och det jag kommer säga nu kommer bara vara kul för personer som sett den tecknade filmen Anastasia.
Nu är det någon rolig människa som satt den här låten till Aladdin istället, men jag vandrade alltså runt i den bäcksvarta skogen och sjöng "I den mörkaste natt finns hennes öde... I den mörkaste natt..."

Jag skulle visat en video med den sången här, men nu har min dator gjort något knas och vill inte låta mig klistra in länkar eller "bädda in" videor...
Michele, om du läser det här får du hjälpa mig. För jag fattar ingenting, hoppas du har bättre koll på det än på kopiatorer. :p

Så det jag gör nu är att hoppas på att det blir lite fin fluffig vit snö innan jag åker härifrån. Om Gud finns så skulle jag vilja ha lite snö, tack.


Ross vill också ha snö, så vi kan springa ut och göra snöänglar. :)


Det är ju så här vi vill att det ska se ut.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar