torsdag 19 november 2009

2009.11.18


Känner att jag inte riktigt kan somna än. Hatar att vara förkyld, får bara ont i huvudet, svårt att andas, och tvingas sova med två papperstussar uppstoppade i näsborrarna för att jag snorar för mycket...
Skit äckligt, jag vet. Men vadå, jag är ju bara mänsklig. För övrigt så funkar det alldeles utmärkt det där med papperstussarna. Förutom att man måste andas genom munnen då. Av någon konstig anledning så är jag inte helt kapabel till att göra det, så jag ligger mest och låter som att något har fastnat i halsen på mig.

Det hände inte så mycket mer idag än att jag hjälpte den där kvinnan återfå sin hund, och att jag fick göra middag sen. Stekt ris med bacon, zuchini och äggröra med söt soya-sås till. Mums. Men någon hade snott nästan all soya så det blev lite torrt. Trodde jag var proppmät efteråt, men nu ligger jag här ungefär 3 timmar senare och är jättehungrig. Skulle kunna gå och hämta en ordentlig skål med fil och flingor, fast det är nog ingen bra idé.

Här har som ett avslut på dagen har vi två bilder på hunden Frida och Ross, efter att hon vågat sig ut ut vattenpölen och låtit oss komma lite närmare.


Ross var jätte på, men så fort han kom för nära så morrade hon och/eller bet honom.



Hon var inte så intresserad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar